HelmaTheo.reismee.nl

Dag 17 Koh Tao 2-11-2012

Dag 17 Koh Tao 2-11-2012 Al on half zes opgestaan en liggen lezen. Ontbijt en toen op verkenningstocht met Theo en op mijn eigen scootertje. Wat een mooi eiland is het toch. Al die baaitjes en strandjes maar ook bergen en verre uitzichten. Helaas kon ik niet overal komen. Al een paar keer bijna omgevallen, met T. gebotst en in de greppel terecht gekomen, (niet eens gedronken) maar ik mis ook de offtheroad capaciteiten die hij wel heeft. Hij mist weer het inzicht over het benzinegebruik waardoor hij zonder kwam te staan. ( tja , als je zó eigenwijs bent dat je zelfs de benzinemeter niet vertrouwt!!.... ) gelukkig stonden we boven op een heuvel waardoor hij freewheelend naar de pomp kon. Met dat tochtje waren we een paar uurtjes zoet en toen zijn we elk ons weegs gegaan. Ik voor een massage en een behandeling. ( dat laatste ga ik niet over uitweiden ) en Theo ging toeren. Om half vier werd het weer tijd voor een hapje. Een kleine Thaise salade en loempia's. Moet volgende week nog in mijn uniform passen. Dus probeerde langzaam af te bouwen, met de nadruk op probeerde want de verse bananenshake was zo lekker dat ik er twee heb genomen. Nog een zonsondergang gepikt en lamballen geblazen. Lezen luieren lezen luieren lezen. Luieren tot acht uur. Dan eten en borrelen en weer luieren en lezen dan slapen wat een leven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!