HelmaTheo.reismee.nl

Dag 19 Koh Tao -Bangkok 4-11-2012

Dag 19 Koh Tao -Bangkok 4-11-2012 Een reisdagje. Om half elf met de catamaran naar Chumphon. Dan met de bus naar Bangkok. Waar we als het volgens de planning gaat ( wat hier overigens niet vaak gebeurd) om 20:30 aankomen. Eerst uitchecken nou hebben we hier drie nachten geslapen met drie ontbijtjes, de nodige singha biertjes en een diner gisterenavond. Bijna 4000 ThB. Is 100€. Gaat nergens over. Waarom gaan we hier niet rentenieren? Omdat de koffie niet smaakt ! hahaha. We hebben een bewolkte overtocht met de boot. Dan de bus ........ Welke mafketels gaan er nu 10 uur in de bus zitten met een kind dat net tandjes krijgt en waarschijnlijk oorontsteking heeft? En dan ook nog achter ons. Zelfs de iPod gaf geen soelaas van het gehuil. Bleken ook Nederlanders te zijn. Nou , ik vind het zielig. Ik heb zelf als kind gelukkig nooit oorontsteking gehad, maar ik ken verhalen van mijn broer die bij elk bobbeltje in de weg in elkaar kromp van de pijn. Nou de wegen hier zijn een stuk erger. Acherm! Om 21:00 uur komen we in Bangkok aan. We hebben hetzelfde hotel bij de luchthaven als de laatste keer. Met onze ervaring van toen willen we zeker weten dat de chauffeur weet waar het is. Ja hoor! Hj zelf niet maar een collega legt het even uit. Dus kan er niets meer fout gaan. Duhh!! Na vijf keer de weg vragen en vier U turns komen we om 23:00 uur uitgeput bij het hotel aan. Geen zin meer om te eten. En lekker slapen.