HelmaTheo.reismee.nl

Dag 13 Koh phanang 29-10-2012

Dag 13 Koh phanang 29-10-2012 Om vijf uur al wakker. Dacht dat de zon al op was. Maar het licht op de patio brandde nog. Dus maar even liggen luieren tot half acht. Vandaag laten we de was doen en gaan we een Scooter huren. Onderweg nog een ontbijtje en een vis- en snorkeltochtje geboekt voor morgen. Van 10 tot 16:30. Ook nog een nachtje bijgeboekt. Morgenavond is de full moon party. Heb eigenlijk wel zin om even te gaan kijken. Maar we zien wel. Haha. Ik heb geen zin om tussen de zatte mensen massa te staan met deze hitte. Maar je kunt waarschijnlijk wel een pilsje pakken met uitzicht op .... Lachuh!!! Een Yamaha scooter automatic gehuurd en cruisen maar We gingen eerst naar de waterval. Jammer dat het niet heeft geregend de laatste tijd. Een mager stroompje was het. We dronken wat bij mijn collega's van het leger. Haha. Toen wilden we avontuurlijk als we zijn op de scooter een afkorting nemen naar een viewpoint. Nou dát viel niet mee. We hebben het dan ook niet gehaald. Dankzij Theo 's offtheroad ervaring met de motor kwamen we nog een heel eind maar uiteindelijk hebben we hem geparkeerd. Nou en toen moesten we nog zeker vijf minuten steil bergop lopen , waar we ( op het heetst van de dag ) geen zin in hadden. Ik was al een paar keer afgestapt omdat het scootertje de steile weg niet trok en we al een keer bijna in de berm ( afgrond ) waren beland. Ook de weg naar beneden heb ik maar lopend gedaan vanwege alle gaten en keien. Het was zo steil dat mijn teenslippers onder mijn hielen pas begonnen. Haha. Maar heelhuids terug op de grote weg gekomen. Eiland half rond gecirkeld en even terug afkoelen in het hotel. Heerlijk die airco. Maar niet al te lang getreuzeld we gaan naar de plek waar morgen de full moon party wordt gehouden. Effe checken. Oh wat blij dat we daar niet zitten !! Een en al toerig testosteron en ongeleid oestrogeen wat daar zit. Heerlijk als je twintig bent maar aan ons niet besteed. Er waren wel mensen van onze leeftijd. Maar meer Garry Glitter types op zoek naar een prooi ( denk ik ). Maar weer terug naar ao nai wok. De scooter maar ingeleverd want morgen gaan we toch vissen en snorkelen. Daar nog even gegeten aan de zee. Het was een leuke dag. Avontuur en zon en siteseeing. Om acht uur terug bij het hotel. Voor mijn pinacolada en mijn boekje. Moe maar voldaan.

Reacties

Reacties

Carien

Even bijgelezen vanaf dag 8. En zit hier weer met een big smile op mijn gezicht. Je kunt mooi vertellen.

Robert TD

Hitte, daar hebben we geen last van hier. Droogte trouwens ook niet. Boffen wij even. En er zijn ook weinig watervallen. Maar zou toch best willen ruilen. Foto's zien er erg goed uit. Veel plezier en doe de vissen de blubblub van me.

Helma

Ach Robert. In Nederland is het vanavond ook volle maan. Tijd om te feesten dus!! En dit is de eerste keer dat ik geen zin heb in wen feestje vanwege de hitte. Eigenlijk de eerste keer dat ik geen zin in een feestje heb. Punt. Haha blubblub terug.

Helma

Ok

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!